Friday, October 10, 2008

aku da penat...



my tummy is very big rite now and i still have 1 month to go... waduuhhh sakitnye belakang nih!

UPDATES-

1- Raya-
Sorry guys, nggak ade gambar raya.. my cheap camera buat hal. ade gambar dalam tepon je tapi itu pun byk gamba aqish with her 2 sepupu kedah.

Seminggu in Kedah this year.. x sempat nak beraya seremban.. hahah maka duit raya pun sikit je.. hahah materialistik betul la mama nih kan aqish?
tapi kelakau sbb she knows how to say duit raya- 'duit aye' whenever she sees an angpow case. pastuh, kalau die bukak and xde duit she will say- 'takde ma..' hahahah baguih aku ngajar anak kan?? hehehe

2- kenduri kawens
11th Oct--> Sue




the beautiful sue


18th Oct--> Seren
x sempat pun nak amek gambar sang hubby.. x pe lah..

19th Oct--> Djae
hahaha.. gamba pengantin x amek pun.. djae pakai pro nye amek gamba kitorg so, segan silu la kan if we handed him our phone utk amek gambar kan..??? :)


apsal aku adelah sangat ngantuk dan malas nih.. dengan rase x selesa nye lagi... kalau bleh bersalin esok, huuuu how i wish.. (tapi nanti kene balik keje before dapat bonus... hahah what i plan is- start awal nov da leh dok umah sbb aku rase mesti aku susah nak jalan2 dah. gile babeng penat sehhh..
pastuh, bersalin according to my EDD which is 17th Nov, rehat until 17th Jan... 22nd Dec amek year end bonus secara free...) hahaha indahnye... :)

so.. harap2 i can maintain according to plan la.. better kot?

kali nih i plan to bersalin in hosp serdang je lah. senang sket sbb dekat ngan umah. so, x yah la ikan drive lelaju macam aqish dulu.. hahah sib baik xde saman..

anyways. aisyah yg domok dan malas nak gi tdo jap di kala lunch ini wokeh?

2 comments:

napish said...

You go girl...x lama je lagi tuuu

aisyah said...

tu laa.. tensen aku weh.. org dok tanye bile aku nak bersalin... arghhh... kalau aku bersalin esok pun best nih.. hahahhaha